Oferta
AKTUALNOŚCI - 2017-07-26 10:48:19

Bezpieczne mieszkanie to spokojny urlop


Zbliżający się wyjazd wakacyjny bardzo często powoduje w nas narastający niepokój. Zastanawiamy się co będzie jeśli pod naszą nieobecność pęknie rura albo ktoś włamie się do mieszkania. Czy trzeba będzie wracać wcześniej ze słonecznej plaży? Kto zajmie się mieszkaniem do czasu naszego powrotu?

Nasz niepokój jest całkowicie uzasadniony  W domu nikogo nie będzie, a złodzieje nie wybierają się na urlop. Nie można również zapominać o skutkach coraz częściej występujących latem anomalii pogodowych. Jeśli jesteśmy w domu, możemy się do takich wydarzeń przygotować i szybko zareagować. Gdy zostawiamy dom bez opieki najlepszym zabezpieczeniem jest dobra polisa mieszkaniowa z szerokim pakietem assistance.

Nie daj się letnim żywiołom

W okresie wakacyjnym zgłaszanych jest do Warty dwa razy więcej szkód spowodowanych opadami deszczu, gradobiciem i huraganem niż w pozostałej części roku. Podobnie jest ze szkodami, których przyczyną jest burza. Najczęstszym skutkiem uderzenia pioruna – aż 90% zgłoszeń - to tzw. szkody przepięciowe. W ich efekcie możemy stracić wszystkie sprzęty elektryczne czy elektroniczne - telewizor, komputer, lodówkę, kuchnię elektryczną itp. - które w czasie burzy podłączone są do sieci. Aby wystąpiła szkoda przepięciowa piorun nie musi trafić bezpośrednio w dom, wystarczy, że uderzy w okolicy. Taka strata oznacza duże wydatki, tymczasem warto wiedzieć, że nie każde ubezpieczenie mieszkaniowe daje ochronę na wypadek szkód przepięciowych. Jest to często opcja dodatkowo płatna. W ubezpieczeniach mieszkaniowych Warty ochrona na wypadek przepięć zawarta jest w podstawowym zakresie, dzięki czemu można odzyskać koszty naprawy lub zakupu nowego sprzętu bez dodatkowej dopłaty. Oferta Warty jest na tyle szeroka, że pozwala ubezpieczyć praktycznie wszystko - nie tylko sprzęt elektroniczny, meble, kosztowności, dzieła sztuki, pozostawione na tarasie meble ogrodowe i narzędzia (np. kosiarki), ale też drzewka w ogródku i to co chowamy w garażu.

Zabezpiecz się od zalania sąsiada

Przed wyjazdem warto sprawdzić czy nasza polisa mieszkaniowa zawiera ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Będzie ono bezcenne, gdy np. pod naszą nieobecność pęknie rura i zalejemy sąsiada. W Warcie polisa OC działa też poza domem i może się przydać, gdy nasze dziecko, np. jeżdżąc na rolkach, uszkodzi czyjś samochód lub gdy przypadkowo stłuczemy umywalkę w wynajmowanym apartamencie w Polsce lub za granicą.

 Zapewnij sobie pomoc specjalisty

Bardzo przydatną opcją jest możliwość korzystania z usług assistance. Dzięki niej, w sytuacjach awaryjnych, takich jak zalanie mieszkania, Warta zorganizuje i opłaci interwencję hydraulika, który naprawi np. pęknięty zawór, a jeśli szalejąca wichura zerwie rynnę, zorganizuje usługę dekarza. I to wszystko bez potrzeba przedwczesnego powrotu z wakacyjnego wyjazdu. Wystarczy zostawić zaufanej osobie klucze i pełnomocnictwo do podejmowania decyzji w sprawach związanych z nieruchomością. Co ważne taka polisa działa przez cały rok, a nie tylko podczas wakacji.

Skorzystaj z ubezpieczenia na medal

Ubezpieczenia Warty to nie tylko szeroki zakres i wysoka jakość oferty ale i przyjazny proces likwidacji szkód. Doceniają to klienci. W tym roku po raz kolejny ubezpieczenia mieszkaniowe Warty zostały nagrodzone w rankingu konsumenckim godłem Dobry Produkt – Wybór Konsumentów 2017.

Przekonaj się o tym i skorzystaj z wakacyjnej oferty promocyjnej.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zapraszamy do biura przy ul.Gdańskiej 3 w Brusach

https://vimeo.com/184476528

 

Talon z informacją o 50% zniżce dla nowych klientów 




AKTUALNOŚCI - 2017-05-17 18:06:41

KOŁO RATUNKOWE DLA DOMOWEGO BUDŻETU...


Ruszyliśmy z nową ofertą mieszkaniową! Nowe podejście do tego ubezpieczenia odzwierciedla otaczającą nas rzeczywistość – bo przecież dom to przede wszystkim jego mieszkańcy. PROPONUJEMY PAŃSTWU Finansowe koło ratunkowe.

Czy zastanawiałeś się kiedyś ile przeciętny Kowalski wydaje miesięcznie na utrzymanie mieszkania?

Z danych GUS wynika, że utrzymanie mieszkania 4 – osobowej rodziny kosztuje średnio około 880 zł. Opłaty za dom są średnio o kilkaset złotych miesięcznie wyższe. Oczywiście w praktyce wszystko zależy od tego, jak wielki dom, jakim paliwem ogrzewany itp. Przyjmując jednak, że chodzi o standardowy obecnie metraż, czyli 130 – 150 mkw. miesięczne koszty powinny wynieść średnio około 1000 do maksymalnie 1500 zł.

Czynsz , energia elektryczna, gaz, woda, podatek od nieruchomości czy wywóz śmieci to bardzo duże obciążenia dla budżetu domowego, a co gorsza, gdy stracimy pracę nikt nas z nich nie zwolni…

Nowa oferta mieszkaniowa Warty jest odpowiedzią m.in. na tego typu wyzwania, przed którymi mogą stanąć Wasi klienci.

W przypadku nagłej utraty pracy dzięki pakietowi Twoje Finanse otrzymasz realną pomoc! To wówczas my weźmiemy na siebie koszty rachunków stałych – czynszu i mediów, takich jak woda, gaz czy prąd – do maksymalnie 5000 złotych! Ma to także duże znaczenie w związku z planowanymi w 2017 roku podwyżkami za media. Pamiętaj, jest to opcja dostępna tylko w Warta Dom Komfort.

Co więcej oferujemy w pakiecie Twoje Finanse?
•Utrata czynszu – Warta opłaci czynsz najemcy mieszkania, które po szkodzie (np. zalanie czy pożar) nie nadaje się do zamieszkania i wymaga remontu
•Warta Dom – max 2000 złotych
•Warta Dom Komfort – max 10 000 złotych

•Nieuprawnione użycie karty – jeśli klient został okradziony lub zgubił kartę, a osoba trzecia wypłaci jego pieniądze – nie ma powodów do zmartwień. Warta zwróci do 150 euro za zakupy dokonane utraconą kartą. Pamiętaj, że za wyższe straty ustawowo odpowiada bank.

Nasza nowa oferta mieszkaniowa wykracza poza cztery ściany domu, dając poczucie bezpieczeństwa jego mieszkańcom.




AKTUALNOŚCI - 2017-05-16 20:25:00

3 WIOSNY Z POLISA MIESZKANIOWĄ I PAKIETEM KORZYŚCI


 

Na początku marca ruszyliśmy z nową ofertą mieszkaniową DOM 360, dzięki której chronimy zarówno cztery ściany Waszych Klientów jak i ich samych. W ramach nowej oferty -polisy WARTA DOM i WARTA DOM KOMFORT także na 3 na lata, wiążą się z wieloma korzyściami dla Klienta.

CO ZYSKUJE  KLIENT?

- niższą składkę w porównaniu do umowy zawartej na rok (dot. WARTA DOM)
- stałą, niezmienną cenę przez 3 lata, bez względu na zmiany cen na rynku ubezpieczeniowym, z możliwością płatności składki w równych ratach rocznych (bez zwyżki)
- pakiet dodatkowych korzyści gratis przy ubezpieczeniu ruchomości domowych, a w nim:
dla posiadaczy psa lub kota – zwrot kosztów leczenia pupila w razie nieszczęśliwego wypadku
dla wszystkich domowników – rekompensata kosztów rozmrożonego jedzenia w razie awarii lodówki
dla inwestujących w wyposażenie – coroczne podniesienie sumy ubezpieczenia wyposażenia domu o określoną kwotę
dla rodziców dzieci studiujących poza domem – dodatkowa ochrona rzeczy studenta w miejscu zamieszkania dziecka




AKTUALNOŚCI - 2017-05-16 20:23:18

RAPORT PIU:RYNEK UBEZPIECZEŃ ROŚNIE...



Jak wynika z najnowszych danych PIU, rynek ubezpieczeniowy w Polsce utrzymuje tendencję wzrostową. Duży skok w wysokości składki odnotowały umowy komunikacyjne. W porównaniu do roku poprzedniego zwiększył się m.in. rynek OC (o 19%).

Ogólna wartość zebranych składek ubezpieczeniowych w 2016 r. w Polsce wyniosła 56,04 mld zł, z czego ubezpieczenia na życie stanowiły 42,5 proc., a ubezpieczenia majątkowe 57,5 proc. Jednym z najbardziej intensywnie rozwijających się segmentów rynku są ubezpieczenia komunikacyjne, gdzie wysokość składki przypisanej osiągnęła rekordowe 18,2 mld zł. To prawie 30% więcej niż w roku ubiegłym.

Więcej samochodów to więcej OC

Liczba posiadaczy polis OC w 2016 r. wzrosła o ponad 19% w porównaniu z rokiem poprzednim (z 19,5 milionów do 23,3 milionów polis). Rynek AC pozostaje jednak w podobnym miejscu – analogicznie do roku 2015, prawie co czwarty posiadacz samochodu wykupił w 2016r. autocasco.




AKTUALNOŚCI - 2017-05-14 16:28:29

WARTA OCHRONA W NOWEJ ODSŁONIE- JUŻ JEST!



25 kwietnia do sprzedaży weszłai nowa, jeszcze bardziej korzystna wersja polisy na życie Warta Ochrona. Szeroka lista zdarzeń objętych ochroną pozwala na zabezpieczenie finansowe w kluczowych obszarach życia tj.: zdrowie, wypadek, dziecko oraz zabezpieczenie zobowiązań.

JAKIE NOWOŚCI OBEJMUJE POLISA?

1 % uszczerbku na zdrowiu – czyli wypłata pieniędzy z polisy już za 1% uszkodzenia zdrowia wskutek wypadku;
1% uszczerbku dla dzieci – z tabelą zdarzeń typowych dla dzieci np. poparzenia, złamania;
szpital poza granicami Polski – wypłata za pobyt w szpitalu nastąpi nawet, gdy będzie on miał miejsce na terenie Unii Europejskiej oraz wybranych krajach spoza Unii;
pobyt w szpitalu dziecka w wyniku choroby;
partner – w ramach usług assistance




AKTUALNOŚCI - 2017-05-14 16:04:19

NASZA JAKOŚĆ LIKWIDACJI SZKÓD ZNÓW POTWIERDZONA...


 

Raport Rzecznika Finansowego i ranking magazynu motoryzacyjnego Motor potwierdzają pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci doceniają proklienckie nastawienie Warty, szybkość, rzetelność i innowacyjność procesów.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego od lat wskazuje firmy, które najlepiej radzą sobie z obsługą klientów. Najnowszy raport opisuje działalność instytucji za 2016 r., przedstawiając m.in.

liczbę skarg kierowanych do Rzecznika, zgłaszanych na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po uwzględnieniu udziału zakładów w rynku ubezpieczeń, otrzymujemy jeden z najbardziej obiektywnych wskaźników opisujących zadowolenie klientów ze współpracy z ubezpieczycielem.

W 2016 r. bezapelacyjnym liderem ubezpieczeń komunikacyjnych została Warta, osiągając wynik 49 proc.[1] Wynik drugiej firmy w zestawieniu to 64 proc. a trzeci wynik – 66 proc. Własne zestawienie przygotował także magazyn „Motor”. W nim również pierwsze miejsce w gronie dziesięciu największych, majątkowych zakładów ubezpieczeń zajęła Warta dystansując konkurencję osiągniętym wskaźnikiem 27,5. (drugie i trzecie miejsce w zestawieniu to odpowiednio 33,8 oraz 43,7).

– Likwidacja szkód jest wyznacznikiem jakości, jaką klient otrzymuje korzystając z usług firm ubezpieczeniowych. Sprawozdanie Rzecznika Finansowego po raz kolejny plasuje Wartę na pozycji lidera w ubezpieczeniach komunikacyjnych wśród dużych zakładów ubezpieczeń. Zadowolenie klientów to efekt kolejnych usprawnień w naszych procesach i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań takich jak Warta Mobile. Dzięki tej aplikacji, z której korzysta około 20 proc. zgłaszających do nas szkodę, klient dokładnie wie, co się dzieje w jego sprawie, może swobodnie się kontaktować z przedstawicielem Warty, a cały proces trwa krócej, niż przy tradycyjnej korespondencji. To duże ułatwienie dla klientów, dla których ten proces stał się bardziej przyjazny – mówi Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentem Strategii Likwidacji Szkód.

NASZA JAKOŚĆ LIKWIDACJI SZKÓD ZNÓW POTWIERDZONA ...

Raport Rzecznika Finansowego i ranking magazynu motoryzacyjnego Motor potwierdzają pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci doceniają proklienckie nastawienie Warty, szybkość, rzetelność i innowacyjność procesów.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego od lat wskazuje firmy, które najlepiej radzą sobie z obsługą klientów. Najnowszy raport opisuje działalność instytucji za 2016 r., przedstawiając m.in.

liczbę skarg kierowanych do Rzecznika, zgłaszanych na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po uwzględnieniu udziału zakładów w rynku ubezpieczeń, otrzymujemy jeden z najbardziej obiektywnych wskaźników opisujących zadowolenie klientów ze współpracy z ubezpieczycielem.

W 2016 r. bezapelacyjnym liderem ubezpieczeń komunikacyjnych została Warta, osiągając wynik 49 proc.[1] Wynik drugiej firmy w zestawieniu to 64 proc. a trzeci wynik – 66 proc. Własne zestawienie przygotował także magazyn „Motor”. W nim również pierwsze miejsce w gronie dziesięciu największych, majątkowych zakładów ubezpieczeń zajęła Warta dystansując konkurencję osiągniętym wskaźnikiem 27,5. (drugie i trzecie miejsce w zestawieniu to odpowiednio 33,8 oraz 43,7).

– Likwidacja szkód jest wyznacznikiem jakości, jaką klient otrzymuje korzystając z usług firm ubezpieczeniowych. Sprawozdanie Rzecznika Finansowego po raz kolejny plasuje Wartę na pozycji lidera w ubezpieczeniach komunikacyjnych wśród dużych zakładów ubezpieczeń. Zadowolenie klientów to efekt kolejnych usprawnień w naszych procesach i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań takich jak Warta Mobile. Dzięki tej aplikacji, z której korzysta około 20 proc. zgłaszających do nas szkodę, klient dokładnie wie, co się dzieje w jego sprawie, może swobodnie się kontaktować z przedstawicielem Warty, a cały proces trwa krócej, niż przy tradycyjnej korespondencji. To duże ułatwienie dla klientów, dla których ten proces stał się bardziej przyjazny – mówi Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentem Strategii Likwidacji Szkód.




AKTUALNOŚCI - 2016-11-16 12:30:09

WARTA SPOSÓB NA RAKA





AKTUALNOŚCI - 2016-11-03 14:23:54

SZYBKO, SZYBCIEJ, NAJSZYBCIEJ LIKWIDUJEMY SZKODY...


Warta stale się rozwija i jest coraz bardziej innowacyjna firmą. Ma to wpływ nie tylko na proces sprzedażowy, relacje z klientami, ale także na tak ważną dla naszych klientów - obsługę świadczeń. i nie chodzi tylko o uszkodzone auto czy zalane mieszkanie, ale o życie.

Liczba świadczeń stale rośnie, ale...
... ostatni rok to:
1. wzrost liczby zgłoszonych swiadczeń  o 20%
2. mniej spraw otwartych - obecnie to 22% wszystkich zgłoszonych świadczeń
3. szybsza obsługa wniosków (w porównaniu do 2015r)
         - w świadczeniach Prostych - z 6 do 2 dni,
         - w świadczeniach Nw i Zdrowotnych - z 11 do 7 dni,
         - w świadczeniach Medycznych - z 16 do 6 dni.
Co za tym stoi?
Ok. 1,5 roku temu wprowadzono duże usprawnienia w procesie obsługi roszczeń. Bardzo duzy wpływ na czas realizacji świadczenia ma także sposób zgłoszenia roszczenia przez klienta. Najszybciej rozpatrywane wnioski zgłaszane są do WARTY w formie on-line, via www.warta.pl. Podobnie, dzięki aplikacji AZP w zakładach pracy, wszystko dzieje się sprawniej.
Najmniej preferowanym kanałem zgłoszenia jest kanal podcztowy, którego nie polecamy klientom z uwagi na dodatkowy czas, który musi upłynąć od wysłania wniosku na poczcie do jego otrzymania przez Wartę, jak również czas potrzebny na rejestracje wniosku i skanowanie dokumentów. Przy zgłoszeniach elektronicznych eliminujemy ten dodatkowy czas, gdyż wniosek wpływa do WARTY w czasie rzeczywistym, jest automatycznie rejestrowany i jeszcze tego samego dnia trafia do obsługi likwidatora.


AKTUALNOŚCI - 2016-10-26 14:54:55

Jesienna Ofensywa


W zakresie ubezpieczeń dla biznesu, przygotowaliśmy wyjatkowe propozycje.
Od wtorku 26 października br. obniżamy taryfę dla pakietu Warta Ekstrabiznes!!!!

GDZIE KONKRETNIE?

- dla wszystkich branż pożądanych,
- dla branż pozostałych w zakresie PKD związanych ze sprzedażą hurtową.

Obniżka stawek dotyczy ubezpieczenia mnienia od ognia i innych zdarzeń losowych (wariant STANDAR) oraz ubezpieczenia mnienia od wszystkich zdarzeń w wariancie KOMFORT oraz ubezpieczenia OC działalności gospodarczej.

Branże pożądane, objęte obniżką jesienną to m.in.: 
- wspólnoty mieszkaniowe, 
- restauracje i inne placówki gastronomiczne,
- handel detaliczny, 
- informatyka, działalność biur architektonicznych, 
- edukacja, tłumaczenia, szkoły językowe,
- opieka zdrowotna i farmacja (apteki), działalność weterynaryjna, prywatne gabinety lekarskie, dentystyczne,
- kancelarie prawne, biura księgowe,
- działalność biurowa (PR, reklama, badania rynku, agencje pośrednictwa nieruchomości, agencje ubezpieczeniowe, biura podróży),
- fryzjerstwo, kosmetyka, 
- opieka społeczna.

Branże pozostałe (handel hurtowy), obięte obniżką jesienną to m.in.:

- hurtownie spożywcze,
hurtownie odziezy i obuwia oraz wyrobów tekstylnych,
hurtownie maszyn i urządzeń,
hurtownie perfum i kosmetyków,
hurtownie wyrobów medycznych i farmaceutycznych,
hurtownie sprzętu komputerowego, elektronicznego,
hurtownie wyrobów ceramicznych i porcelanowych.


AKTUALNOŚCI - 2016-09-10 11:21:56

MASZ FIRMĘ? UBEZPIECZ JĄ W WARCIE- SPIJ SPOKOJNIE I CZUJ SIE BEZPIECZNIE!


Wartaekstrabiznes.pl- UBEZPIECZENIE dla MAŁYCH I DUŻYCH FIRM... ZACHĘCAMY DO OBEJRZENIA STRONY....

Wraz z promocją ubezpieczeń dla biznesu uruchomiliśmy również stronę internetową 
http://wartaekstrabiznes.pl./

Głównym jej założeniem jest budowa świadomości ubezpieczeniowej klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Strona edukuje, pokazując z jakimi zagrożeniami spotykają się w codziennej pracy przedstawiciele rożnych branż, a także pokazuje jak przeciwdziałać takim sytuacjom.

Co znajdziesz na stronie?
•opisane przystępnym językiem zagrożenia,
•wskazanie, na które z zagrożeń znajdzie się recepta, w pakiecie WARTA EKSTRABIZNES PLUS,
•kompleksowe, przykładowe zakresy wraz z nazwami ryzyk i klauzul.




<<  <    [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11]     >  >>