Oferta
AKTUALNOŚCI - 2016-04-26 11:00:00

Agenci Warty na podium


Eksperci portalu MojeBankowanie.pl przeprowadzili w lutym i marcu br. badanie jakości obsługi klienta w placówce.

Szukali oni odpowiedzi u agentów na te pytanie: Na jakie wsparcie może liczyć klient gdy spłonie jego mieszkanie? Przedstawiciele placówek Warty mogą być bardzo zadowoleni. Z wynikiem badania 81,48 proc. zajęliśmy 2. miejsce w rankingu wyprzedzając Uniqę, która uzyskała wynik 80,32 proc. Na pierwszym miejscu uplasowało się PZU – 89,81 proc. Średni wynik dla 11 firm ubezpieczeniowych wyniósł 70,37 proc.

Badanie portalu MojeBankowanie.pl składa się z sześciu głównych bloków, odzwierciedlających proces sprzedaży produktów w placówce: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowa z Doradcą oraz zakończenie rozmowy. Badanie jakości obsługi w Placówkach jest prowadzone cyklicznie co 2 miesiące. Wyniki z poszczególnych miesięcy są składową rankingu Instytucja roku w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”.

Wszystkim agentom gratulujemy wyniku! Szczerze liczymy, że na koniec roku uda nam się co najmniej utrzymać obecne miejsce w rankingu. Dodatkowe informacje o badaniu, jego wynikach i metodologii znajdują się tutaj: http://instytucjaroku.pl/?p=1393