Oferta
AKTUALNOŚCI - 2021-04-16 12:58:46

Instytucja Roku – razem z Wami zdobywamy kolejne nagrody


Warta ponownie została laureatem rankingu „Instytucja Roku”, realizowanego przez portal mojebankowanie.pl. Zostaliśmy docenieni za wyjątkową jakość obsługi klienta w Waszych placówkach oraz za działania wspierające walkę z COVID-19.
Najlepsza jakość obsługi klienta
Pierwszą nagrodę – za „Najlepszą jakość obsługi w placówce” przyznano nam za wysoką jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez Was – agentów. Laureaci tej kategorii byli wybierani na podstawie badania przeprowadzonego łącznie w 130 placówkach. Eksperci oceniali 6 etapów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z agentem oraz zakończenie spotkania.
Doceniono nasz wkład w walkę z pandemią
W ciągu ostatniego roku podjęliśmy zdecydowane kroki, żeby pomóc instytucjom walczącym ze skutkami pandemii. Przekazaliśmy na ten cel 10 milionów złotych dla szpitali i instytucji. Razem z Wami działaliśmy w ramach akcji „#zostańwdomu i Pomagaj!” Przekazane przez nas donacje zostały wykorzystane na zakup potrzebnych środków i sprzętów m.in. do wskazanych przez Was szpitali i placówek medycznych, fundacji, domów pomocy społecznej, hospicjów, a także lokalnej straży pożarnej oraz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej.
O nagrodzie:
„Instytucja Roku” to niezależny ranking obsługi klientów firm z branży bankowej i ubezpieczeniowej. Jego formuła przypomina raport tzw. tajemniczego klienta, dzięki czemu eksperci osobiście sprawdzają funkcjonowanie postaw przyjaznych klientom. Przygotowany przez portal scenariusz wizyty pozwala zachować autentyczny i obiektywny charakter badania. Szczegółowy ranking znajduje się na stronie: