Oferta
AKTUALNOŚCI - 2017-05-17 18:06:41

KOŁO RATUNKOWE DLA DOMOWEGO BUDŻETU...


Ruszyliśmy z nową ofertą mieszkaniową! Nowe podejście do tego ubezpieczenia odzwierciedla otaczającą nas rzeczywistość – bo przecież dom to przede wszystkim jego mieszkańcy. PROPONUJEMY PAŃSTWU Finansowe koło ratunkowe.

Czy zastanawiałeś się kiedyś ile przeciętny Kowalski wydaje miesięcznie na utrzymanie mieszkania?

Z danych GUS wynika, że utrzymanie mieszkania 4 – osobowej rodziny kosztuje średnio około 880 zł. Opłaty za dom są średnio o kilkaset złotych miesięcznie wyższe. Oczywiście w praktyce wszystko zależy od tego, jak wielki dom, jakim paliwem ogrzewany itp. Przyjmując jednak, że chodzi o standardowy obecnie metraż, czyli 130 – 150 mkw. miesięczne koszty powinny wynieść średnio około 1000 do maksymalnie 1500 zł.

Czynsz , energia elektryczna, gaz, woda, podatek od nieruchomości czy wywóz śmieci to bardzo duże obciążenia dla budżetu domowego, a co gorsza, gdy stracimy pracę nikt nas z nich nie zwolni…

Nowa oferta mieszkaniowa Warty jest odpowiedzią m.in. na tego typu wyzwania, przed którymi mogą stanąć Wasi klienci.

W przypadku nagłej utraty pracy dzięki pakietowi Twoje Finanse otrzymasz realną pomoc! To wówczas my weźmiemy na siebie koszty rachunków stałych – czynszu i mediów, takich jak woda, gaz czy prąd – do maksymalnie 5000 złotych! Ma to także duże znaczenie w związku z planowanymi w 2017 roku podwyżkami za media. Pamiętaj, jest to opcja dostępna tylko w Warta Dom Komfort.

Co więcej oferujemy w pakiecie Twoje Finanse?
•Utrata czynszu – Warta opłaci czynsz najemcy mieszkania, które po szkodzie (np. zalanie czy pożar) nie nadaje się do zamieszkania i wymaga remontu
•Warta Dom – max 2000 złotych
•Warta Dom Komfort – max 10 000 złotych

•Nieuprawnione użycie karty – jeśli klient został okradziony lub zgubił kartę, a osoba trzecia wypłaci jego pieniądze – nie ma powodów do zmartwień. Warta zwróci do 150 euro za zakupy dokonane utraconą kartą. Pamiętaj, że za wyższe straty ustawowo odpowiada bank.

Nasza nowa oferta mieszkaniowa wykracza poza cztery ściany domu, dając poczucie bezpieczeństwa jego mieszkańcom.




AKTUALNOŚCI - 2017-05-16 20:25:00

3 WIOSNY Z POLISA MIESZKANIOWĄ I PAKIETEM KORZYŚCI


 

Na początku marca ruszyliśmy z nową ofertą mieszkaniową DOM 360, dzięki której chronimy zarówno cztery ściany Waszych Klientów jak i ich samych. W ramach nowej oferty -polisy WARTA DOM i WARTA DOM KOMFORT także na 3 na lata, wiążą się z wieloma korzyściami dla Klienta.

CO ZYSKUJE  KLIENT?

- niższą składkę w porównaniu do umowy zawartej na rok (dot. WARTA DOM)
- stałą, niezmienną cenę przez 3 lata, bez względu na zmiany cen na rynku ubezpieczeniowym, z możliwością płatności składki w równych ratach rocznych (bez zwyżki)
- pakiet dodatkowych korzyści gratis przy ubezpieczeniu ruchomości domowych, a w nim:
dla posiadaczy psa lub kota – zwrot kosztów leczenia pupila w razie nieszczęśliwego wypadku
dla wszystkich domowników – rekompensata kosztów rozmrożonego jedzenia w razie awarii lodówki
dla inwestujących w wyposażenie – coroczne podniesienie sumy ubezpieczenia wyposażenia domu o określoną kwotę
dla rodziców dzieci studiujących poza domem – dodatkowa ochrona rzeczy studenta w miejscu zamieszkania dziecka




AKTUALNOŚCI - 2017-05-16 20:23:18

RAPORT PIU:RYNEK UBEZPIECZEŃ ROŚNIE...



Jak wynika z najnowszych danych PIU, rynek ubezpieczeniowy w Polsce utrzymuje tendencję wzrostową. Duży skok w wysokości składki odnotowały umowy komunikacyjne. W porównaniu do roku poprzedniego zwiększył się m.in. rynek OC (o 19%).

Ogólna wartość zebranych składek ubezpieczeniowych w 2016 r. w Polsce wyniosła 56,04 mld zł, z czego ubezpieczenia na życie stanowiły 42,5 proc., a ubezpieczenia majątkowe 57,5 proc. Jednym z najbardziej intensywnie rozwijających się segmentów rynku są ubezpieczenia komunikacyjne, gdzie wysokość składki przypisanej osiągnęła rekordowe 18,2 mld zł. To prawie 30% więcej niż w roku ubiegłym.

Więcej samochodów to więcej OC

Liczba posiadaczy polis OC w 2016 r. wzrosła o ponad 19% w porównaniu z rokiem poprzednim (z 19,5 milionów do 23,3 milionów polis). Rynek AC pozostaje jednak w podobnym miejscu – analogicznie do roku 2015, prawie co czwarty posiadacz samochodu wykupił w 2016r. autocasco.




AKTUALNOŚCI - 2017-05-14 16:28:29

WARTA OCHRONA W NOWEJ ODSŁONIE- JUŻ JEST!



25 kwietnia do sprzedaży weszłai nowa, jeszcze bardziej korzystna wersja polisy na życie Warta Ochrona. Szeroka lista zdarzeń objętych ochroną pozwala na zabezpieczenie finansowe w kluczowych obszarach życia tj.: zdrowie, wypadek, dziecko oraz zabezpieczenie zobowiązań.

JAKIE NOWOŚCI OBEJMUJE POLISA?

1 % uszczerbku na zdrowiu – czyli wypłata pieniędzy z polisy już za 1% uszkodzenia zdrowia wskutek wypadku;
1% uszczerbku dla dzieci – z tabelą zdarzeń typowych dla dzieci np. poparzenia, złamania;
szpital poza granicami Polski – wypłata za pobyt w szpitalu nastąpi nawet, gdy będzie on miał miejsce na terenie Unii Europejskiej oraz wybranych krajach spoza Unii;
pobyt w szpitalu dziecka w wyniku choroby;
partner – w ramach usług assistance




AKTUALNOŚCI - 2017-05-14 16:04:19

NASZA JAKOŚĆ LIKWIDACJI SZKÓD ZNÓW POTWIERDZONA...


 

Raport Rzecznika Finansowego i ranking magazynu motoryzacyjnego Motor potwierdzają pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci doceniają proklienckie nastawienie Warty, szybkość, rzetelność i innowacyjność procesów.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego od lat wskazuje firmy, które najlepiej radzą sobie z obsługą klientów. Najnowszy raport opisuje działalność instytucji za 2016 r., przedstawiając m.in.

liczbę skarg kierowanych do Rzecznika, zgłaszanych na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po uwzględnieniu udziału zakładów w rynku ubezpieczeń, otrzymujemy jeden z najbardziej obiektywnych wskaźników opisujących zadowolenie klientów ze współpracy z ubezpieczycielem.

W 2016 r. bezapelacyjnym liderem ubezpieczeń komunikacyjnych została Warta, osiągając wynik 49 proc.[1] Wynik drugiej firmy w zestawieniu to 64 proc. a trzeci wynik – 66 proc. Własne zestawienie przygotował także magazyn „Motor”. W nim również pierwsze miejsce w gronie dziesięciu największych, majątkowych zakładów ubezpieczeń zajęła Warta dystansując konkurencję osiągniętym wskaźnikiem 27,5. (drugie i trzecie miejsce w zestawieniu to odpowiednio 33,8 oraz 43,7).

– Likwidacja szkód jest wyznacznikiem jakości, jaką klient otrzymuje korzystając z usług firm ubezpieczeniowych. Sprawozdanie Rzecznika Finansowego po raz kolejny plasuje Wartę na pozycji lidera w ubezpieczeniach komunikacyjnych wśród dużych zakładów ubezpieczeń. Zadowolenie klientów to efekt kolejnych usprawnień w naszych procesach i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań takich jak Warta Mobile. Dzięki tej aplikacji, z której korzysta około 20 proc. zgłaszających do nas szkodę, klient dokładnie wie, co się dzieje w jego sprawie, może swobodnie się kontaktować z przedstawicielem Warty, a cały proces trwa krócej, niż przy tradycyjnej korespondencji. To duże ułatwienie dla klientów, dla których ten proces stał się bardziej przyjazny – mówi Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentem Strategii Likwidacji Szkód.

NASZA JAKOŚĆ LIKWIDACJI SZKÓD ZNÓW POTWIERDZONA ...

Raport Rzecznika Finansowego i ranking magazynu motoryzacyjnego Motor potwierdzają pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci doceniają proklienckie nastawienie Warty, szybkość, rzetelność i innowacyjność procesów.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego od lat wskazuje firmy, które najlepiej radzą sobie z obsługą klientów. Najnowszy raport opisuje działalność instytucji za 2016 r., przedstawiając m.in.

liczbę skarg kierowanych do Rzecznika, zgłaszanych na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po uwzględnieniu udziału zakładów w rynku ubezpieczeń, otrzymujemy jeden z najbardziej obiektywnych wskaźników opisujących zadowolenie klientów ze współpracy z ubezpieczycielem.

W 2016 r. bezapelacyjnym liderem ubezpieczeń komunikacyjnych została Warta, osiągając wynik 49 proc.[1] Wynik drugiej firmy w zestawieniu to 64 proc. a trzeci wynik – 66 proc. Własne zestawienie przygotował także magazyn „Motor”. W nim również pierwsze miejsce w gronie dziesięciu największych, majątkowych zakładów ubezpieczeń zajęła Warta dystansując konkurencję osiągniętym wskaźnikiem 27,5. (drugie i trzecie miejsce w zestawieniu to odpowiednio 33,8 oraz 43,7).

– Likwidacja szkód jest wyznacznikiem jakości, jaką klient otrzymuje korzystając z usług firm ubezpieczeniowych. Sprawozdanie Rzecznika Finansowego po raz kolejny plasuje Wartę na pozycji lidera w ubezpieczeniach komunikacyjnych wśród dużych zakładów ubezpieczeń. Zadowolenie klientów to efekt kolejnych usprawnień w naszych procesach i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań takich jak Warta Mobile. Dzięki tej aplikacji, z której korzysta około 20 proc. zgłaszających do nas szkodę, klient dokładnie wie, co się dzieje w jego sprawie, może swobodnie się kontaktować z przedstawicielem Warty, a cały proces trwa krócej, niż przy tradycyjnej korespondencji. To duże ułatwienie dla klientów, dla których ten proces stał się bardziej przyjazny – mówi Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentem Strategii Likwidacji Szkód.




AKTUALNOŚCI - 2016-11-16 12:30:09

WARTA SPOSÓB NA RAKA





AKTUALNOŚCI - 2016-11-03 14:23:54

SZYBKO, SZYBCIEJ, NAJSZYBCIEJ LIKWIDUJEMY SZKODY...


Warta stale się rozwija i jest coraz bardziej innowacyjna firmą. Ma to wpływ nie tylko na proces sprzedażowy, relacje z klientami, ale także na tak ważną dla naszych klientów - obsługę świadczeń. i nie chodzi tylko o uszkodzone auto czy zalane mieszkanie, ale o życie.

Liczba świadczeń stale rośnie, ale...
... ostatni rok to:
1. wzrost liczby zgłoszonych swiadczeń  o 20%
2. mniej spraw otwartych - obecnie to 22% wszystkich zgłoszonych świadczeń
3. szybsza obsługa wniosków (w porównaniu do 2015r)
         - w świadczeniach Prostych - z 6 do 2 dni,
         - w świadczeniach Nw i Zdrowotnych - z 11 do 7 dni,
         - w świadczeniach Medycznych - z 16 do 6 dni.
Co za tym stoi?
Ok. 1,5 roku temu wprowadzono duże usprawnienia w procesie obsługi roszczeń. Bardzo duzy wpływ na czas realizacji świadczenia ma także sposób zgłoszenia roszczenia przez klienta. Najszybciej rozpatrywane wnioski zgłaszane są do WARTY w formie on-line, via www.warta.pl. Podobnie, dzięki aplikacji AZP w zakładach pracy, wszystko dzieje się sprawniej.
Najmniej preferowanym kanałem zgłoszenia jest kanal podcztowy, którego nie polecamy klientom z uwagi na dodatkowy czas, który musi upłynąć od wysłania wniosku na poczcie do jego otrzymania przez Wartę, jak również czas potrzebny na rejestracje wniosku i skanowanie dokumentów. Przy zgłoszeniach elektronicznych eliminujemy ten dodatkowy czas, gdyż wniosek wpływa do WARTY w czasie rzeczywistym, jest automatycznie rejestrowany i jeszcze tego samego dnia trafia do obsługi likwidatora.


AKTUALNOŚCI - 2016-10-26 14:54:55

Jesienna Ofensywa


W zakresie ubezpieczeń dla biznesu, przygotowaliśmy wyjatkowe propozycje.
Od wtorku 26 października br. obniżamy taryfę dla pakietu Warta Ekstrabiznes!!!!

GDZIE KONKRETNIE?

- dla wszystkich branż pożądanych,
- dla branż pozostałych w zakresie PKD związanych ze sprzedażą hurtową.

Obniżka stawek dotyczy ubezpieczenia mnienia od ognia i innych zdarzeń losowych (wariant STANDAR) oraz ubezpieczenia mnienia od wszystkich zdarzeń w wariancie KOMFORT oraz ubezpieczenia OC działalności gospodarczej.

Branże pożądane, objęte obniżką jesienną to m.in.: 
- wspólnoty mieszkaniowe, 
- restauracje i inne placówki gastronomiczne,
- handel detaliczny, 
- informatyka, działalność biur architektonicznych, 
- edukacja, tłumaczenia, szkoły językowe,
- opieka zdrowotna i farmacja (apteki), działalność weterynaryjna, prywatne gabinety lekarskie, dentystyczne,
- kancelarie prawne, biura księgowe,
- działalność biurowa (PR, reklama, badania rynku, agencje pośrednictwa nieruchomości, agencje ubezpieczeniowe, biura podróży),
- fryzjerstwo, kosmetyka, 
- opieka społeczna.

Branże pozostałe (handel hurtowy), obięte obniżką jesienną to m.in.:

- hurtownie spożywcze,
hurtownie odziezy i obuwia oraz wyrobów tekstylnych,
hurtownie maszyn i urządzeń,
hurtownie perfum i kosmetyków,
hurtownie wyrobów medycznych i farmaceutycznych,
hurtownie sprzętu komputerowego, elektronicznego,
hurtownie wyrobów ceramicznych i porcelanowych.


AKTUALNOŚCI - 2016-09-10 11:21:56

MASZ FIRMĘ? UBEZPIECZ JĄ W WARCIE- SPIJ SPOKOJNIE I CZUJ SIE BEZPIECZNIE!


Wartaekstrabiznes.pl- UBEZPIECZENIE dla MAŁYCH I DUŻYCH FIRM... ZACHĘCAMY DO OBEJRZENIA STRONY....

 

Głównym jej założeniem jest budowa świadomości ubezpieczeniowej klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Strona edukuje, pokazując z jakimi zagrożeniami spotykają się w codziennej pracy przedstawiciele rożnych branż, a także pokazuje jak przeciwdziałać takim sytuacjom.

Co znajdziesz na stronie?
•opisane przystępnym językiem zagrożenia,
•wskazanie, na które z zagrożeń znajdzie się recepta, w pakiecie WARTA EKSTRABIZNES PLUS,
•kompleksowe, przykładowe zakresy wraz z nazwami ryzyk i klauzul.




AKTUALNOŚCI - 2016-09-10 11:17:12

KORZYSTNY DUET W ŻYCIU!


Od 1 września Warta wprowadziła możliwość zakupu wraz z polisą Warta Posag produktu Warta Ochrona z obniżoną składką minimalną do poziomu 26 zł miesięcznie!

Cena ta dotyczy każdej osoby dorosłej, przy jednoczesnym zakupie obu polis, a w przypadku opłacania składki z inną częstotliwością, kwota jest odpowiednio przeliczana.

Rozumiemy, że rodzice chcą przede wszystkim zabezpieczyć przyszłość swojego dziecka. I to właśnie im umożliwiamy zadbanie o siebie. Bo przecież to oni, dla swoich pociech, są najważniejsi!

Warta Posag to nie tylko polisa na życie. To specjalny program pozwalający zadbać o bezpieczeństwo finansowe w trudnych sytuacjach losowych, a także umożliwiający systematyczne gromadzenie kapitału z myślą o przyszłych potrzebach dzieci, bez względu na okoliczności.

Warta Ochrona to dodatkowe ubezpieczenie życia i zdrowia Twojego klienta i jego partnera oraz możliwość rozszerzenia zakresu ochrony jego dziecka o wiele dodatkowych ryzyk. To także pomoc assistance przez 24 h na dobę, dla całej rodziny.

Warta Posag i Warta Ochrona są stworzone dla osób, które kompleksowo myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa finansowego oraz pomocy sobie i swoim bliskim.




<<  <    [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]     >  >>